петък, 18 октомври 2013 г.

Пастелен шаби-шик {Pastel Shabby Chic}

Здравейте, sweet<3s! :)

Днес ви показвам първия си опит в стил шаби-шик. :) Колкото и да съм влюбена в този стил, нямам картичка, която да се подчинява много-много на правилата му. Тази е по-сериозен опит в този стил... :) 


Печатът е на Mo's DP, от комплекта с 3-те бебета феи. Оцветен e с акварелни моливи. Цветенцата са направени по идеята на Te4eto с къдравата ножичка. :) <3 Благодаря, Тече! Надявам се не се сърдиш, че малко пооткраднах ноу-хау. :) А за идеята за "туфичка" от мънички цветенца ме вдъхнови shMe. :) <3 А бе с две думи, талантливи родни вдъхновителки да искаш! <3 Затова ви обичам! :-* Листенцата са от т.нар. тичинки тип "захаросани плодчета". :) Никога не ги използвам заедно с тези листенца, но пък си ги пазя, де да знае човек - може пък да влязат в употреба. :) Това правя и с дългите им дръжки, но за тях скоро ще ви покажа употреба. :)


Пънчът е на Martha Steward - Doily Lace, знаете, че ми е много любим. :) Малко панделка, дистреснати ръбчета, дантелена салфетка и та-дааааа! :) Фоновата хартия е на Basic Grey и има немалко участие за вдъхновението ми - от там тръгнах и исках да имитирам цветята от десена. Синьо-зеления десен е от коледна колекция на Echo Park. Розовият десен пък е на Fancy Pants. Много шев, много нещо, както винаги... :D

Това е около картичката. Ще я включа в:

Хубави почивни дни ви желая, мили мои!

Поздравчета!

J I J I.


10 коментара:

  1. О,Джиджи, много ми харесва идеята ти да повториш цветята от фона като главен мотив, на пръв поглед не се забелязва, но като каза и останах очарована. Много добре са ти се получили ръбовете и отворчето с панделката, типично шаби шик. Дантелената салфетка, пастелните тонове, само на цветчетата най-отпред малко застаряване им липсва- идват ми яркички за този стил. Ти как направи лъскави крилата на пеперудата, много ефектни са станали, аз щото пробвах с брокатено лепило прозрачно, ама 5 пъти нанасях и пак едвам на светлината лъска...? Шевът е трепач, как го праавиш без машина не знам, ама браво!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Абсолютно уместна забележка за цветята, Софи! <3 Толкова малки (около 7-8мм), че не можах да измисля как да ги дистресна, наистина. :-/ Иначе и на мен ми идват ярки... Пеперудата обаче също стана доста ярка и викам аааааайде, става. :D После се сетих, че можеше малко да ги мацна с бяла акрилна боичка, ама не би. :) Следващия път! :) За брокатеното лепило май и друг път съм казвала - Stardust Stickles на Ranger. По принцип не съм маниак на тема "искам всичко да ми е фирмено и от крафт магазин", но имам още 2 вида брокатено лепило и нищо не може да се сравнява с ефекта, който се постига със стикълс. :) Смятам да си накупя още - червено и diamond за коледните проекти. :)))) <3 :-*

      Изтриване
    2. Пропуснала съм аз да запомня марката, само за брокатеното лепило помних от един твой проект и си купих едно, ама не е на Ranger. Ще го потърся да си го набавя и аз ;)

      Изтриване
  2. This is so pretty and I just love that butterly.

    Thanks for sharing your lovely card with us

    Lin
    Crafty Cardmakers

    ОтговорИзтриване
  3. Хей разкошна е! Толкова нежни цветове, мвого ми харесва. А пеперудата наистина ме кара да гледам само в нея;) Поздрави и целувки!

    ОтговорИзтриване
  4. A gorgeous card. Thank you for joining us at Crafty Cardmakers. Xx

    ОтговорИзтриване
  5. Прекрасна работа, Джиджка. Пеещи цветове. Толкова нежна картичка. Чудесна работа, браво :)ххх

    ОтговорИзтриване
  6. Lovely card. Thanks for joining us at Crafty Cardmakers.

    Betty

    ОтговорИзтриване
  7. Аз като спец в шаби шика (ха-ха-ха) ще кажа, че малко ми е цветна и ярка в сравнение с обичайните измити примери в жанра. Но пък е страхотна и съвсем твоя - много свежа, изпипана и измислена. Харесва ми.

    ОтговорИзтриване
  8. Really lovely looking card. Love your pretty flowers and stunning dps. Thanks for playing with us over at CCM this time.
    Love n hugs
    Marie

    ОтговорИзтриване

Благодаря Ви за коментара!