петък, 1 ноември 2013 г.

Вкусен коледен таг {Yummie Christmas tag}

Честит Ден на будителите, будни мои феички! <3
Учете дечицата си да уважават този празник и почитат паметта на героите, дали живота си в името на Родината! <3

И сега, съвсем извън духа на този светъл празник, да ви покажа моя трети опит за таг:


Този път - не уютен, не снежен, а ми... вкусен. :) Елфчето на Saturated canary - Spitz ви носи малко коледни лакомства, а именно захарно бастунче и джинджифилена бисквитка. 


Гръбчето не е нищо особено - джобче и 2-те малки тагчета от рецептата на Ем. :) <3 Надписчето Happy Christmas ми е подарък от Софи, заедно с още куп "крафти лакомства", които ще видите в следващите ми тагове, надявам се да имам време за още. :) Джинджифилената бисквитка изрязах на ръка - 6 ката крафт картон, слепени един за друг, за да се получи нещо като чипборд елемент, и после дистреснах с малко Tea dye. Глазурата му е контур за изкуствен сняг. 


Оцветих с акварелни моливи. Използвах зелена и червена брокатена хартия, която много ми харесва и придава много коледно настроение. Мисля да я използвам пак. :) Харесва ми, че не се рони и не остава по дрехи, ръце и навсякъде... както когато се работи с обикновен брокат. :) Хартиите пак са Nordic holiday на Basic grey. Кабърчето също е от тази колекция. :) Шевът направих малко по-различен от обичайния - cross stitch, за да имитирам шева от сърчицата върху дизайнерската хартия. Както обикновено, поиграх си с любимите ми 4 шишенца - Star dust stickles, Glossy accents, течни перли Mint green и Platinum. :) 

А ми това е от мен за днес. Надявам се да видя скоро повече тагчета и от вас, мили мои! :) Ей го 'де е крайният срок за предаване на тагчетата за Размяната... :P 

Ще се включа при: 

Хайде да минава бързо петък и да идват събота и неделя! :P

Поздравчета!

J I J I. 

9 коментара:

  1. Честит празник и на теб, Джиджи.
    Поредно готино тагче от теб - незнам кое повече ми харесва.
    Колкото до любимите ти 4 бурканчета с разни странни английски бъркочи - чакам си още статията по въпроса за тях в Картишока!

    ОтговорИзтриване
  2. Удари ме в земята с този таг, Джиджи! Адски е вкусен и сладък и разкошен! А курабииката е убиец, искам и аз, много ми хареса. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. :) Завладяло те е пред коледно настроение, Джиджи! Много сладък таг.

    ОтговорИзтриване
  4. Бисквитката е като истинска. А тагът- прекрасен.

    P.S.Отговорих на въпросчетата ти.

    ОтговорИзтриване
  5. Тагът е страхотен, а курабийката - чак ти се приисква да я схрускаш.

    Относно Забавлятелството - макар, че е с отрязани ъгли, формата си е правоъгънла. Идеята ни е да избягаме от стандартното и за съжаление тагчето не отговаря на условието.

    Все пак се надявам да имаш време и да се включиш с нещо по- нестандартно. Благодаря за участието!

    ОтговорИзтриване
  6. Your tag is beautiful! I love your design, your paper, your image, your wonderful coloring, your stitching, and the pretty embellishments! Thank you so much for sharing this with us at Jellypark Friends. Hope to see you again soon! :^)
    Hugs, Penny

    ОтговорИзтриване
  7. Вкусно, красиво и топло тагче. Радвам се, че те ударила Коледната треска толкова рано, за да се порадваме и ние на твоите красоти. Мен още не ме е треснала, ама трябва сама да се тресна явно :)

    ОтговорИзтриване
  8. Какъв опит?! Страхотни и уникални тагове правиш! Ако не получа един, направо... не знам?! ;) Прекрасно оцветен, уникално украсен! И наистина изглежда вкусно! <3 ХХХ

    ОтговорИзтриване

Благодаря Ви за коментара!