събота, 22 февруари 2014 г.

Светът е нюню и вдъхновение дебне отвсякъде {Pay It Forward 2014}


Здравейте, мили ми Фурийки! <3 

Ей, много специална публикация - номер 50. ;)
Започвам с покана да се включите в играта Pay It Forward 2014, започната от Ем


Аз се записах при Веси - една много талантлива картичкофурийка, чиито календари с феи със сигурност всички харесваме. <3 Нямам търпение да видя какво ще сътворят талантливите ѝ ръчички за мен. :) <3 Правилата са прости: първите 5, записали се чрез коментар към този пост ще получат картичка, направена от мен, до края на годината. Те, от своя страна, трябва да продължат верижната реакция и да подарят ръчно изработен подарък на още 5 човека. :) 

Днес е голям ден - за първи път ще ви предизвикам при Картичкофурии. :) Бая се затрудних, докато измисля темата. Причините бяха две. Първо, никога не съм измисляла предизвикателство и второ, две от темите, които си бях намислила, бяха избрани от вдъхновителките преди мен. Не знам, телепатия ли е, какво е, но след като изпуках план А и В, отидохме на вариант С. :) Заповядайте в моето Картичкофурийско предизвикателство 207:

"Светът е нюню и вдъхновение дебне отвсякъде"


От вас искам да направите картичка, вдъхновена от нещо. Но искам това нещо да е конкретно. И да ми го покажете заедно с картичката. :) Разбирайте го като photo inspiration (вдъхновение по снимка), но снимката не ви я давам аз, а вие си я избирате от Интернет или още по-добре - сами си я създавате и ми я показвате. Може да е цветова комбинация на дрешка, десен на пердета, скеч на рекламна брошура, стил на обзаведена стая... каквото ви хрумне, само да е конкретно и заснето. :)
Ето и моята интерпретация, вдъхновена от бебeшка дрешка на Калина:


Картичката е за по-голямата племенница на Бебо, която стана на 6 годинки. От известно време е много запалена по скачане на въже, та този печат на Saturated canary - Jumper се оказа много подходящ. :) Не давам линк към печата, защото беше част от благотворителната кампания на Криста - Help one out.


Ето го и моето малко облечено вдъхновение: <3


Надявам се да ви хареса както картичката, така и темата. :) Дано не ви затрудня много, защото искам да видя много участия! :) Наградата ще е ваучер на стойност 20лв (или равностойност във валута) от онлайн магазинче за крафти материали или дигитални печати. Изборът ще е ваш, необходимо е единствено да предлагат услугата закупуване на ваучери. :)

Чакам с нетърпение вашите участия, талантливки! Гледайте да ме затрудните максимално! Успех!

Поздравчета,

JIJI.

3 коментара:

  1. Джиджка, чудесна тема си измислила. Картичката е много сладурска, а вдъхновението - още повече! Не се записвам за Предай Нататък, тази година пасувам :)

    ОтговорИзтриване
  2. Темата е чудесна, а Калинка е голям сладкиш!!!! Вече се включих в предизвикателството, защото много точно дойде темата ти. Ще се включа и в инициативата "Предай нататък"-запосвам се.

    ОтговорИзтриване
  3. а за блогогодинката вече творя картичката, но ще я покажа като е готова напълно

    ОтговорИзтриване

Благодаря Ви за коментара!