понеделник, 18 август 2014 г.

Междузвездни войни {Star Wars}

Ей, няма и ден, здравейте отново, мили талантливки! :)

Снощи музата ме хвана неподготвена и след 2ч игра с дистрес мастилата, освен с оцветени нокти (Кат, поздрав за теб!) и порядъчно омазани ръце, се роди и ето този фон (и картичка), който нарекох Вселена:


А тази картинка от Mayzy Art (не мога да я намеря, но беше фрийби) на Люк и Лея оцветих преди близо година, когато се чудих дали "Хобит" или "Междузвездни войни" ще бъде оценен по достойнство като филмово вдъхновение за картичка за мой близък приятел. Тогава направих тази картичка и оцветените Люк и Лея си останаха да отлежават, до момента, в който Боби зададе страхотната тема "Звездно небе" при Картичкофурии. Още като прочетох темата, знаех какво искам да измайсторя. Е, вдъхновението ме връхлетя и показвам при нея тази картичка. Надявам се Вселената да спада към понятието небе. :)



 Боби, благодаря ти за вдъхновяващата тема! Мисля, че не съм се включвала в твое предизвикателство, а знаеш, че съм голям почитател на творчеството ти. :)


Мастилата, които използвах, са: chipped sapphire, peacock feathers, tumbled glass, pine needles и понеже нямам black sooth (черното дистрес мастило), ползвах memento toxido black, но пак се получи прилично.

Добавих малко washi tape, брадс-винтчета, телбод. Надявам се да ви хареса! :)

Хубава и спорна седмица, мили мои!

Поздравчета,
J I J I.

3 коментара:

  1. JIJI, ти си от любимите ми картичкоправещи. Обичам картичките ти и ми беше леко тъжно, че напоследък нямаше творения. Много ме зарадва като се включи в предизвикателството ми при КАРТИЧКОФУРИИ. Картичката ти е много идейна. Какво по–звездно небе от "Междузвездни войни". Много, много ме впечатли.

    ОтговорИзтриване
  2. Ей, Джиджке, как се радвам, че се "активизира". При това с ефект "ехааа". Чудесна и нестандартна по твоему. Прекрасна картичка се е получила. Много ми хареса това "небе". Браво, момиче :)ххх

    ОтговорИзтриване
  3. Ей на това му викам небе за чудо и приказ, Джижи. Много е истинско в цветовете и в преливките си. За "войните" не мога да кажа нищо - хич не съм фен ни на фентъзи, ни на фантастиките, но в небето ми останаха очите.

    ОтговорИзтриване

Благодаря Ви за коментара!