неделя, 23 ноември 2014 г.

Мечо {Teddy}

Кой няма любимо мече от детството си, бързо да си признава? 
Аз имам, Калина също има - две от общо 100-те. Затова решихме да подарим на братовчедка ѝ едно, макар и 2D, мече за първия рожден ден. 


Отново гумен печат. Отново от битака за франк. Как да не го приютиш! <3 Отпечатах със StazOn, с което се сдобих съвсем наскоро и ми харесва как се държи с акварелните миливи. И черното си е черно, харесва ми. Не че на Versafine или на Memento им има нещо, просто 2 черни мастила никога не са достатъчни. :D

Картичката претърпя много тежка хирургическа намеса след като първоначалният ми план не проработи. Или по-скоро проработи, но резултатът не ми се понрави, някак си не беше мен. :) Беше почти еднослойна, само рамкирана с дизайнерски хартии отгоре и отдолу. Посредата мечето беше отпечатано с бяла ембосинг пудра върху крафт картон, оцветено с розова акрилна боя и бяла акрилна боя за фон. :) Беше и частично изрязано, за да минава дантелата зад него. Както и да е - не ми хареса. Преправянето беше малко сложно задари дантелката, минаваща зад мечето, както и поради факта, че вече бяха зашила всичко, но се справих с помощта на скалпел и добро желание. :) Сега се чувствам по-комфортно с Мечо. Хартиите са от блокчето, което използвах за картичката на Алекс - MME Everyday Flair. 


Брадса е от една колекция зимни платнени "пирончета" - Special delivery by Hely Cuppleditch, с които се сдобих на Creativa. <3 Добавих пайетки, чиято колекция главоломно расте. 


Поиграх си доста с мъничките елементчета за украса, които направих с пънчове от 5 ката крафт картон и накрая дизайнерска хартия от същото блокче на ММЕ. Много се радвам като намирам приложение на малките си 1-сантиметрови стари перфораторчета - толкова рядко вече ги виждам по картички. Изместени са от къде-къде по-изпипаните, сложни и детайлни метални шаблони, които и аз трупам на поразия. От време на време се сещам за малките ми пънчове, които са не повече от 6-7, и ги използвам предимно в бебешки картички. 


Единичката направих по същия начин, но с шаблон, и накрая покрих с crackle accent. 


Една висулка меченце, малко брокат по ушичите и сърчицето и Мечо е готов! :) <3 Дано Миа си го хареса!

Надявам се и на вас да ви хареса!
А аз отивам да майсторя за играта на Ани с ето този богат и пре-богат пакет от Кати Цанева, който получих в събота:


Не е ли невероятен?! Мисля, че количеството и разнообразието на материалите, които Катето ми е подбрала, изискват поне 3 картички. Така че време е да започвам. :) Очаквайте винтидж Коледа в идните ми проекти. :) ...както и крафти-новини. :P

Ще включа Мечо в:

Успешна нова седмица!
Поздравчета,
JIJI.

3 коментара:

  1. What a beautiful card for a First Birthday, lovely attention to detail.Thank you so much for joining us at The Paper Shelter this week, hugs Susan x

    ОтговорИзтриване
  2. Awwww, so cute! What an adorable teddy, just right for a first birthday card! Thanks for joining in at Dream Valley!

    love Mags B x

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасно е това мече, прекрасно! Благодаря ти за това приказно участие в юбилейното ни предизвикателство. Благодаря и за милите пожелания!

    ОтговорИзтриване

Благодаря Ви за коментара!