събота, 15 ноември 2014 г.

Беше нощта преди Коледа... {'Twas the night before Christmas...}

Здравейте, талантливковци!

Както се казва, long time no see. За жалост такава ще е тенденцията и за следващите месец-два.
Но все пак Коледа идва, не мога да не направя поне... дузина картички на тази тема. И поне още толкова просто на зимна тема. 

В групата на Kit and Clowder се заформи една коледна размяна на картички - международна, със стотици участници от цял свят, страхотно организирана от основното лице на сайта - Alyce Keegan. Изкуши ме и нямаше как да не се включа. Винаги съм искала да участвам в размяна от такъв мащаб. Първоначалната ми представа, когато започнах да правя картички, беше, че картичкофурийките изпращат и получават картички от цял свят. Знаете слабостта ми към това да ходя до пощата и с трепет да отварям пакета с happy mail. :) <3 Е, аз предпочитам родните крафтъри, защото няма как да не станеш приятел с толкова лъчезарни и артистични хора. Сега обаче с нетърпение очаквам късметчето си, което най-вероятно не познавам и почти сигурно няма да е от България, така че картишокът ми ще има различна от обичайната дестинация. Ето картичката ми за размяната:


Както скоро ви споменах в Консорциума, започвам да залитам към гумени печати. Доста нетрадиционен преход от дигитални към реални печати. Виж, обратният вариант смятам, че се случва почти на всеки, дръзнал да оцветява. ;) Та и този печат е гумен: Elisabeth Bell - 'Twas the night before Christmas. От миналата година ми е, взех го на някаква смешна цена от английски сайт, но по онова време гумените печати не ме пленяваха много. По-скоро заради самата картинка го взех и поради невъзможността да намеря дигитален вариант. Колкото и изтъркана и прозаична да е, детайлите на печата разказват много. Дечицата неусетно заспиват на креслото заедно с любимото мече, докато чакат Дядо Коледа и четат за него, елените и джуджетата. А той се промъква тихо, почерпва се с мляко и бисквитки, които те са му оставили, и оставя подаръците под елхата.


Картинката отново отпечатах с бели ембоснати очертания. Този път използвах бяла ембосинг пудра, за разлика от предишния ми опит, където пробвах с безцветна. 


Подаръчетата са част от много малък шаблон, който си взех втора ръка оттук и си го харесвам много. Използвах и новия ми шаблон на Cheery Lynn Designs - Eastern Star Doily пак втора ръка. Това е първият ми опит да го изрежа, естествено го разместих, докато го минавах няколко пъти през пресата. :D Следващите опити бяха перфектни и заминаха към Софи и Ем като част от happy mail-а с картичките ми за тях. <3



Няма какво да ви казвам вече, че хартиите са на Maja Design... Ако някой не изтръгне това блокче от ръцете ми до Коледа, опасявам се, че всичките ми коледни картички ще са като ваденки - с едни и същи хартии (и много пайетки). :D 


От много време не бях правила прегъвката на вертикалната страна, както и не бях отделяла много внимание на вътрешността на картичкта. С тази поправих и двата пропуска. Използвах дебел паус (vellum cardstock) за ембосинг папката със снежинките, като предварително изрязах частта, в която ще напиша посланието.


Това е от мен, мишльонковци!
Надявам се да ви хареса, а също и на все още неизвестния ѝ получател. :)

А аз ще се включа тук-там:


Хубава неделя ви желая!

Поздравчета, 
JIJI.

3 коментара:

  1. Страхотна картичка :) бялата ембос пудра изглежда все едно е сняг :)

    ОтговорИзтриване
  2. Beautifully designed card.Thank you for joining in our challenge at The Paper Shelter this time.
    Greetings Maria

    ОтговорИзтриване
  3. I love your card. The white embossing is stunning.

    Thanks for playing at The Paper Shelter this week.

    Happy Crafting
    DT Sam

    craftychickcards@blogspot.com.au

    ОтговорИзтриване

Благодаря Ви за коментара!