четвъртък, 18 декември 2014 г.

Рудолф {Rudolf}

Здравейте, джуджковци!

Работите ли по заръките на Добрия старец? Всеки, който е слушкал, спинкал и папкал, трябва да си получи картичката, така че дерзайте! :)

Днес ви показвам картичката за едно такова послушно дете. :) Наш приятел, който живее в Лондон, и въпреки че се виждаме веднъж на 2 години, всяка година ни изпраща коледна картичка. Тази година не беше изключение, картичката вече е при нас. :) Никога обаче не съм му изпращала моя картичка и ето повод да поправя грешката. Избрах комбинацията от Рудолф и шейкър елемент:


Използвах страхотните хартии на Doodlebug - Frosty friends. Доста графични и ярки, нетипични за моя вкус, но не можах да им устоя. :) Трябва да призная, че доста се забавлявах с тях - изключително сладки и симпатични десени. В повечето случаи ползвам "задната" В-страна на десена, вместо А-страната, но пак са невероятни.


Казвала ли съм ви, че хич не обичам синьо? Обичам мента и донякъде лазурно синьо, но определено не ми е сред любимите. Тази зима обаче нещо съм прещракала тотално и само синьо-розови коледни картички изпонаправих. Винаги когато видя този син цвят, се сещам за Ем, на която само ѝ дай нещо синичко. :) Така че, Ем, ако четеш това - специален поздрав за теб!
В шейкъра сложих доста пайетки, да се радва Данко-калпазанко. :)



Оцветих с акварелни моливи, но не върху акварелен картон, както последните няколко пъти. Върнах се към моя си гладък картон, който ми позволява по-наситено и контрастно оцветяване. Ушанките, шалът и шейкъра са минати с деликатния брокат на Wink of Stella. Обожавам го този маркер! Превръща се в един от любмите ми продукти, особено за коледни проекти.


Сложих бая снежинки - паусови и бели, няколко звездички, направени с перфоратор, един текстилен брадс, сийм байндинг и филцово еленче. :) 


Надявам се да ви хареса!

А преди да ви кажа приятна вечер, искам да ви покажа какво получих последните дни от две талантливи дами. <3 Едната картичка е от размяната при Kit and Clowder. Смело мога да твърдя, че една от крафтърските ми мечти се сбъдна! :) Получих картичка от Mariska van der Veer! <3 Предполагам всички знаете коя е и познавате прелесно изработените ѝ 3D paperpieced картинки. :) Много съм научила от нея и знаете, че съм неин голям почитател. :)


Другата картичка е от Вили Петкова, моят гуру в техниката пергамано. :) За съжаление се оказа, че картичката е пострадала малко при транспортирането, но за мен е най-прекрасната. :) На живо е още по-красива, уверявам ви, но бяло се снима много трудно, да не говорим за полупрозрачно бяло.


Е показах ви моите съкровища. :) 

Поздрави и усмихнати предпразнични дни. За празничните ще намина пак, за да ви пожелая нещо. :)

Поздравчета,
JIJI.

2 коментара:

  1. Jiji,обожавам стилът ти,а коледните ти картички са толкова сладурски и нетипично коледни ,че направо съм влюбена в тях.Когато четях и разглеждах картичката ти ,дъщеричката ми беше до мен и като видя еленчето,каза ,че иска да и пусна филмче с Рудолф :D Та сега ще търся :) Аз бих била щастлива ако някога ми подариш твоя картичка <3

    ОтговорИзтриване
  2. Thank heavens for Google Translate LOL :). I love your new card, the image is SO cute and I adore the little details like the zipper and the pretty stitching! I'm so happy you received my card and that you like it! I absolutely loved being part of this swap! Big hugs!!!
    Mariska

    ОтговорИзтриване

Благодаря Ви за коментара!